ورود
^




گزارش ویژه از مسابقات دور دوم iCG-HearthStone بهار 1394
گزارش ویژه از مسابقات دور دوم iCG-HearthStone بهار 1394
گزارش ویژه از مسابقات دور دوم iCG-HearthStone بهار 1394

جمعه 21 فروردین 94


 

پس از ثبت نام شرکت کنندگان و توزیع کارت های مسابقات که در ساعت 10 صبح انجام گرفت، شرکت کنندگان برای تکمیل ثبت نام و چیدن Deck های مسابقات خود وارد اتاق ثبت نام شدند و داوران مسابقات پس از توضیح قوانین از تمامی Deck ها ScreenShot گرفتند.

در ساعت 11 صبح مسابقات با 30 شرکت کننده شروع شد. در تمامی مراحل 7 بازی همزمان در حال برگزاری بود. سالن اصلی برای برگزاری مسابقات و اتاق های جداگانه برای تماشاچیان قرار داده شده بود که فضای بزرگتری نسبت به دور قبل برای تماشاچیان اختصاص داده شده بود.

  

    

    

در این مسابقات نفرات برتر دور قبلی رضا سعیدینیا، محمد امین سلامی، علی اسفندیاری حضور داشتند.

پس از پایان دور اول بازی ها مصاحبه هایی با نفرات برتر دور قبل انجام داده شد و از شرکت کنندگان پذیرایی بعمل آمد.

در دور اول بازیها محمد امین سلامی و علی اسفندیاری بازی های خود را با باخت پشت سر گذاشتند و به جدول بازنده ها رفتند اما رضا سعیدینیا توانست با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست دهد و به دور دوم راه پیدا کند اما در دور دوم او هم به حریف خود پوریا عالی که در دور قبل هم حضور داشت 2-1 باخت و به جدول بازنده ها رفت و پوریا عالی توانست به مرحله بعد صعود کند.

حسام شریفی مقدم که در راند اول مسابقات، مقام دوم دور قبل، محمدامین سلامی، را شکست داده بود به پوریا عالی باخت و راهی جدول بازنده ها شد.

در جدول بازنده ها علی اسفندیاری به مازیار معتمدی باخت و از دور رقابت ها حذف شد. در مرحله بعدی مازیار توانست رضا سعیدینیا را شکست دهد و قهرمان دور قبل را نیز از دور مسابقات حذف کند.

در جدول بازنده ها محمدامین سلامی باز هم به حسام شریفی مقدم باخت و از دور رقابت ها حذف شد.

شرکت کنندگان جوانی در بالای جدول حضور داشتند که با روحیه ی بسیار بالا مسابقات خود را با برد پشت سر می گذاشتند از جمله: امیرحسین سمیعی، ایلیا جاویدانی.

در مرحله نیمه نهایی جدول برنده ها امیرحسین سمیعی توانست پوریا عالی را شکست دهد و به فینال برنده ها راه پیدا کند از آن سو ایلیا جاویدانی با شکست حریفان خود توانست حریف امیرحسین سمیعی در مرحله فینال برنده ها باشد.

حسام شریفی مقدم با حذف چندین مدعی قهرمانی در پایین جدول به فینال بازنده ها رسیده بود و منتظر حریف خود بود.

امیرحسین سمیعی اولین باخت خودش رو در مقابل ایلیا جاویدانی در مرحله فینال برنده ها تجربه کرد و حریف حسام شریفی مقدم در جدول بازنده ها شد.

بازی هایی حساسی پیش رو بود که در فینال بازنده ها که به صورت Best of 5  بود حسام توانست بازی اول را مقابل امیرحسین برنده باشد اما 3 بازی بعد را امیر حسین ازان خود کرد و توانست به فینال بزرگ راه پیدا کند و برای انتقام آماده شود.

در فینال بزرگ هم مسابقات جذاب و به نوبه خود خاصی را شاهد بودیم.

در راند اول، امیرحسین سمیعی باز هم بازی اول خودش رو در مقابل ایلیا جاویدانی با باخت پشت سر گذاشت اما در راند دوم اتفاق عجیبی افتاد. امیرحسین سمیعی با Health یک در مقابل ایلیا جاویدانی بود و ایلیا تنها نیازمند یک حمله با Damage یک بود اما Health هیروی ایلیا نیز هشت بود که با یک حرکت از سوی ایلیا، هم ایلیا و هم امیر حسین Defeat شدند. امیر حسین توانست 2 بازی بعدی خود را برنده باشد و بازی آخر که در راند پنجم درحال برگزاری بود امیر حسین توانست در 4 حرکت رقیب خود را شکست دهد و مقام اولی مسابقات را کسب کند.

مسابقات در ساعت 10 شب به اتمام رسید. نفرات اول تا ششم مسابقات به شرح زیر مشخص شدند و جوایز نقدی و لوح تقدیر از طرف مجموعه "لیگ بازی های رایانه ای ایران" به آنها اهدا شد.

 

مقام اول: امیرحسین سمیعی 8.000.000 ریال

مقام دوم: ایلیا جاویدانی 4.000.000 ریال

مقام سوم: حسام شریفی مقدم 2.000.000 ریال

مقام چهارم: پوریا عالی 1.000.000 ریال

مقام پنجم: آقایان فراهانی و یعقوبی 500.000 ریال

 

 در زیر می توانید Deck های 4 شرکت کننده برتر این دوره را مشاهده کنید:

مقام اول : امیر حسین سمیعی

        

 

 

مقام دوم: ایلیا جاویدانی

      

  

مقام سوم: حسام شریفی مقدم

      

  

مقام چهارم: پوریا عالی

        

 

  

مسابقات نسبت به دور قبل با جدیّت بیشتری برگزار شد. سطح شرکت کنندگان بسیار حرفه ای و بالا بود لذا بازی های بسیار حساس و پر هیجانی رو شاهد بودیم.

در پایان از آقایان علی اسفندیاری، علی سرمدی، وحید میرشکاری، امیر زارعی و کیارش بابایی فر که در اجرا و برگزاری مسابقات، مجموعه iCG رو همراهی کردند کمال تشکر را داریم و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

 

   

  

    

امیدواریم در دور بعدی مسابقات، شاهد پیشرفت بیشتر و استقبال خوب شرکت کنندگان باشیم.

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید